Nasza oferta
Oferta
Zakład Obsługi Nieruchomości “ADMINA” Sp. z o.o. swoją ofertą obejmuje szereg usług mających na celu właściwe zarządzanie i administrowanie powierzoną nieruchomością.
Oferujemy kompleksową obsługę nieruchomości w zakresie:
- prowadzenia księgowości Wspólnot Mieszkaniowych;
- zarządzania budynkami Wspólnot Mieszkaniowych;
- rozliczania i obsługi mieszkańców;
- zarządzania i administrowania budynkami zleconymi;
- zarówno mieszkalnymi jak również użytkowymi;
Obsługa terenów zewnętrznych obejmuje:
- konserwację terenów zielonych;
- sprzątanie i utrzymanie terenów utwardzonych (place, ulice, ciągi piesze itp.);
- zakładanie nowych terenów zielonych według dowolnych uzgodnień
(nasadzenia, rabaty, skarpy, zieleńce itp.).
Prowadzone przez Z.O.N. ADMINA konserwacje i remonty obejmują:
- roboty ogólnobudowlane;
- roboty blacharsko – dekarskie;
- roboty elektryczne;
- roboty hydrauliczne;
- roboty ślusarskie;
- usługi transportowe w zakresie przewozu rzeczy, przeprowadzek;
- nadzorowanie i rozliczanie robót w powyższym zakresie.
Ponadto Zakład prowadzi ponadto w szerokim zakresie gospodarkę materiałową dla potrzeb zaopatrzenia i administrowania budynkami, jak również dla samych mieszkańców.
Zarządzanie
Finanse i księgowość
Remonty
Naprawy i konserwacje
Utrzymanie czystości
Tereny zielone
Mamy konkurencyjne ceny na rynku.
Nasza standardowa oferta w zakresie Zarządzania nieruchomościami obejmuje:
- Nadzór nad konserwacją budynku i wykonywanymi przeglądami wynikającymi z Ustawy Prawo budowlane wykonywanymi na zlecenie, bądź wykonywanie siłami własnymi w ramach zawartej umowy.
- Nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku: utrzymanie czystości wewnątrz obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych, ciągów pieszych, placów i terenów zielonych w ramach zawartych umów.
- Zarządca w przypadku awarii przekraczającej zakres podstawowej konserwacji bieżącej niezwłocznie i samodzielnie podejmuje działania w zakresie jej usunięcia, powiadamiając o jej zaistnieniu, sposobie likwidacji i kosztach.
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego i dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy ustawy o Prawie budowlanym.
- Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa.
- W ramach wynagrodzenia Zarządca zapewnia ogół niezbędnych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku i lokali, m.in. realizację umów o dostawę mediów oraz ich rozliczenie.
- Prowadzenie dokumentacji lokali, dostarczanie korespondencji i rozliczeń Właścicielom lokali.
- Prowadzenie księgowości dla nieruchomości i dokonywanie rozliczeń poprzez indywidualny rachunek bankowy.
- Dokonywanie rozliczeń nieruchomości, przygotowywanie zebrań rocznych. Rozliczanie zaliczek na utrzymanie części wspólnej oraz świadczeń, opracowywanie planu zarządzania nieruchomością wspólną oraz planu remontów.
Rozliczamy roboty budowlane według obowiązujących katalogów i cenników w programach komputerowych. Negocjujemy ceny za wykonywane prace.
W zakresie robót technicznych dysponujemy wykwalifikowaną kadrą.
Zatrudniamy osoby w zróżnicowanych zawodach.